He Is The Only Star
Assalamualaikum :) Sudah Berkurun aq x tulis kat blog ni . Maklumlah saya ni busy dengan semua , kita budak sekolah laaa :P So , AHAD ni kita ada konsert PERINGATAN SUDIRMAN . Saya terkedu dengan kisah Allahyarham Sudirman macam mana beliau menemui ajalnya , macam mana dia capai kejayaan , macam mna susah kehidupan dia . . . Sungguh aq x sangka , di sebalik bintang yang bersinar ada calar juga di sebalik kerdipan sinar itu . Saya sebagai peminat TEGAR Allahyarham SUDIRMAN , saya paling suka lagu beliau yang berjudul TERASING . It is been a very memorable song for me . This Link will lead you to "LAGU TERASING"\ Allahyarham Sudirman juga menempah nama banyak di persada dunia di mana beliau di nobatkan sbgai "Best Performance/Perfoermer" dekat LONDON ALBERT HALL . Dan , beliau adalah orang pertama dapat pengiktirafan di luar negara . As a Malaysian's son , sememangnya saya bangga lahirnya seorang bintang yang bertaraf antarabangsa . Saya pasti nama ini akan menjadi bualan ramai hingga bila2x . Disebabkan lagu-lagu beliau yang berkumandang di corong radio dan nama beliau di sebut - sebut dari mulut ke mulut . Ini sahaja yang dapat saya luahkan :) Assalamualaikum guys :P
[ 0 comments ]