KELAS KENEGARAAN 2 - LEGEND
SEMPIT-SEMPIT KEBABOOOOOMMM !

Kelas ni di Handle oleh cikgu Sitah , Jach and Effa .

Mula2x nampak nama dalam list Kelas ni , aq rasa macam DAMN why should I was placed here and not with my dearest buddy from PK1 . But , overall this was the craziest and the loudest class among others especially when it comes to YELL .


Kenangan best bersama KN2 Bila kami satu kelas ditempat di rumah tempat Orang kelainan Upaya (OKU) lebih kepada terencat akal untuk membuat amal . Kami bersihkan persekitaran dan buat sikit senam SITOMI ? dan Chicken dance . Kenangan ini sedikit menyentuh hati saya yang pada mulanya agak takut dengan orang2x yang retarded dan Down syndrome ni sebab mungkin akan bertindak wild or mencederakan. Tapi , itu semua ternyata hanyalah anggapan bodoh saya . Mereka itu kebudak-budakkan which is very cute and really parching of loves . Bila kami pergi sana , dorang rasa belaian tu dan few of us burst to tears .

Lepas tu , Bila kitorang buat Khidmat Masyarat dekat kompleks KN2 displitkan kepada kumpulan 1 and 2 Purple and Cokelat kalau tak silap . Kumpulan purple dapat komuniti dari tanjung papat . Brader2x tanjung papat kamu GONDRONG jo ! hahaha . Pasukan cokelat kurang jelas komuniti dari mana tapi yang pastinya KN2 menang tempat pertama dan kedua (Y) .

Lepas tu , ada satu ceramah Keselamatan Pengguna jalan Raya . So , kami pasukan ke 2 telah ditugaskan untuk membuat sketsa untuk tema ceramah pada petang itu . Tapi masanya amatlah singkat dan apalagi we are on for impromptu . WHO CARES . we have the best spontaneous men on earth AYEED and ROZAIMI . Sekali lagiiii ! Kami dapat Nombor satu untuk sketsa itu :) .

Inilah kegemilangan KN2 yang dpat buat kami tidur dengan senyuman pada malam sebelum pulang ketempat asal . Sebab Kami menang ! Persembahan malam penutup yang memang terbaik . Selama sebulan lebih jugak kalau tidak silap kami berlatih dan selalu mendapat kritikan yang amat pedas . Ada yang keluar barannya , ada yang like FED UP before the time . Cikgu Sitah , saya gelar beliau sebagai cikgu diktator yang amatlah tegas peribadinya . Setiap malam akan kena marah . Saya ingat lagi cikgu cakap dengan penulis skrip "Aku dan zatul" .


Cikgu : Fiq , kau rasa saya boleh terima kalau kau buat script macam sampah ni ? saya boleh renyuk kertas ni depan kau kalau kau mahu ?

Aku : Maafkan saya cikgu , I'll do my best .

Cikgu : itulah saya tak suka puji orang awal2x macam ni lah jadinya .

Aku : Maaf cikgu .

Cikgu : Cikgu marah kamu ni sebagai SAHABAT , kalau kamu simpan dalam hati SAKIT kalau tidak , TIDAKLAH .
Cikgu Sitah and effa if you are reading this , I should thank all your sacrifices. Marah tu buat kami matang . Yang paling penting Azim , dari hari pertama ada suara hingga takda suara *Tabik spring*. Dan malam tu ada FLAW somewhere tapi we did our best dan julang HAMPER JUARA . KN2 kenangan kegemilangan ku :))))




Sampai sini sahaja . terima kasih kawan2x KN2 we made it to the end . A breakthrough .
[ 0 comments ]